torsdag 10 juni 2010

Kärlek.


Vill bara säga att jag Älskar min Matte och Husse.

Efter en heldag i regn och blåst strödde dom upp våra boxar och lät oss komma in i värmen.
I krubborna väntade god mat. Och matte borstade mig med den
mjuka sköna borsten och kelade med mig och pussade på min sockermule.
-Så mysigt!!!! Jag älskar det verkligen.

Bazze fick ett varmt bad och Trolle B blev borstad tills hårremmen glänste.

Buz blev dresserad av Alice i skänkel vikning, trav, galopp ute på ridslingan.
Han är en tuff nöt att knäcka säger hon, men inte omöjlig!
Han har mycket innanför skallbenet, tydligen är det både på gott och ont!
Vad vet jag? Jag är ju bara en helt oskyldig, söt liten fölunge som inte har några som helst krav att följa... Eller Not, hehehe....

Nu ska jag bädda ner mig i den varma, mjuka, underbara halmen...

På återseende Kära Vänner

1 kommentar: