måndag 28 juni 2010

Matte såg hjärtat på mitt kommande syskon.


Idag var vi på Hageby igen för att kolla om mitt blivande syskon hade ett fungerande hjärta och att allt såg bra ut, det gjorde det!

Matte och Husse åkte en vända med mig och mamma och en vända med Montina och Le Montier. Jag var idag självlastad och fick jätte mycket beröm av både matte & husse. Älskar att få beröm, gissa om jag kände mig duktig =-).

Montina och "liten" ska tillbaka till Hageby på Onsdag, så nu håller vi hovar och tummar här på gården att Montina kan bli seminerad då. Hon ska bli seminerad med Feliciano, Maria Gretzer Hingst. Husse känner ju Maria så hon hoppas såklart att vi ska få en blivande stjärna i fölisen som hoppas ska komma nästa vår, vi får väl se:-)

Montinas hovar blev fixade idag så nu är hon lika fin om tassarna som alla vi andra!

Matte & Husse avmaskade alla hästarna idag, jag kan lova att det INTE var gott men jag svalde Direkt...Lika bra det tänkte jag!

Nu ska jag leka med min bästaste Le Montier "Liten"

PS. Har hunnit busa en del idag oxå, Se Bilden, hehehehe

Puss På Mulen
Hörs och Ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar