måndag 21 juni 2010

Semesterdag




Idag har vi hästar semester.
Matte och husse har varit i Hgb och träffat sin bröllopsfotograf efter det åkte dom över till Danmark. Där tog dom någon öl och röd pölsa (det hör tydligen till Danmarks besök). Dom promenerade gatorna igenom i Helsingör, Mio somna i sin Vagn, och njöt av solen. När Mio vaknade turade dom fram och tillbaka på båten och käkade en vad jag har förstått fantastisk måltid med både förrätt, huvudrätt och dessert med gott kallt vitt vin till. Låter trevligt ;-). När dom kom hem fick matte skynda sig iväg för hon skulle få ansiktsbehandling...

Nu har matte kommit hem, vi har fått vår middag och Mio sin kvällsmat och ligger i sin säng. Matte och Husse gav oss en ledig dag och det är lika underbart att få som deras härliga dag, matte kallar den för Livskvalites dag, jag kan inget annat än att hålla med =-)...

Nu ska jag tjuvkika när Matte & Husse slänger sig i bubbeltunnan och njuter av resten av kvällen sedan ska jag jävlas lite med min mor.

På återseende Kära Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar