tisdag 1 juni 2010

Regn, Regn och åter Regn...


Finns det något tråkigare än detta eviga regnande? Jag vill ha sol och värme.
Kan det vara så att jag fötts i fel Land? Skrämmande tanke men den finns där.

Igår försökte jag rymma men det gick kanske inte helt som planerat, matte såg mig...
Det spelade typ ingen roll alls att jag fjäskade för allt vad jag var värd utan nu kopplade husse ett starkare elaggregat till våra stora Friheter.
Skam, jag fick ge mig: Vilken jävla smäll och stöt jag fick fick, det var så luften for genom mig och ut där bak med ett sjuhelsikes BRAK...
Mor min hoppade rakt upp i luften när jag släppte mig, så högt lät det, kan du förstå.

Gissa om jag blev förvånad.

Jag kan lova att den tråden går jag INTE på igen- den vann och jag Kapitulerade...igen.


Matte har lovat att vi ska få gå ute dygnet runt från Torsdag, Fredag det ska bli mycket spännande och nytt =-)... Får se hur tuff jag är efter 1:a helnatten ute...
Återkommer med detta ;-)

Soo Long my friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar