torsdag 21 februari 2013

♥Linetta ♥

Har precis kommit hem från en härlig kväll med massor av skratt hos M&M och vad hittar jag väl då???? JO,Snälla Sofie, Linettas fd matte har skickat två underbara bilder på vår fina tjej... Måste ju givetvis lägga ut dom här direkt!Å vad jag längtar tills hon får komma hem så jag kan skämma bort henne ordentligt(ja ja jag vet att hon redan är bra bortskämd) men jag kommer inte skämma bort henne mindre för det ;-). Henrik pratade förresten med Sofies tränare igår om Linetta... Han hade såklart endast en massa positivt att säga om henne  ;-)+ att han gav en massa goda råd, det är aldrig fel ;-) Kul också att han gillade den plan vi har för vår nya prinsessa -Bekräftelse på bra genomtänkta planer är Aldrig fel!
Underbar =-)

Ni får en BonusFilm på vår fina också...

 


1 kommentar:

  1. Vad har hon gått för klasser? Blir säkert ett bra/passande avelsto hos er! Sen hade hon väl en pussfläck om jag inte misstog mej! ;-)

    SvaraRadera