torsdag 7 februari 2013

DuracellKaninen, Allt går i 190 blås....


Jag känner mig som en jäkla Duracellkanin. Har massor på jobb och även hemma som måste göras klart nu... Bruksprovet är runt hörnet vilket jag väntar på med spänd förväntat och samtidigt stor skräck. Om sanningen ska fram så är jag helt slut i huvudet och kroppen.Jag går runt med en ständig huvudvärk och har jätte ont i ryggen och nacken men varför klaga liksom? Det gör det ju ingenting  bättre precis.Jag vågar helt ärligt inte stanna upp för en sekund för då faller jag väl samman och somnar som prinsessan på ärten.

Jag har insett att jag har en inre stress som antagligen inte kommer lägga sig fören efter bruksprovet om ens då.Denna inre stress kom jag till insikt med igår på väg hem från jobb. Jag kom på mig själv att jag satt och fräste åt alla medtrafikanter och skulle i princip kunna utrota dom alla från världens vägar. För att lugn ner mig sätter jag på rockkanalen på radion, höjer volymen så mina bilrutor håller på att sprängas och sitter och trummar i takt till den hårda musiken på ratten som en jävla galning, men det får mig att känna mig lugn & fri. För ett tag var jag 20 år igen, utan hämningar och fy fan vad skönt det var!

Vill så gärna att det ska gå bra för vår Chilli på Bruksprovet men är fullt medveten om hur svårt det är att få igenom en treåring.Det är inte lång tid kvar nu  -Nedräkningen har börjat! Wwwwiiiii!

Måste Bara...
Hinner jag säkert...
Inga Problem...
Vi Löser Det...

SÅ Håll i hatten när ni möter mig "där ute" för här kommer en tjej med en rasande fart genom livet som vill och måste hinna med en heldel innan det tar slut...

Ta hand om Er


2 kommentarer:

  1. Glöm bara inte av att andas iblan! ;-) Denna upplevelse att ens få visa en snygging är få förunnat! Du får sätta dej ner efteråt o NJUTA! Hur nu än resultatet blir! Det finns andra chanser/möjligheter! Andas Andas! :-) Idag fick jag ett st kuvert från Tingsrätten! Kallad som vittne till rättegång på onsdag! Här var det snabba ryck! Å de ska ha tillbaka ett delgivningskvitto! Jaja...Postar i morron o sköter sej Postverket så har de den på månda! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom där breven är aldrig roliga att få... Men men det är bara att ställa upp ;-) Ja jag lovar... Ska Andas och njuta kommer jag göra varje sekund på Bruksveckan =-)

      Radera