måndag 18 februari 2013

Jädra HästaTroll

Chilli vart lite uttråkad förra veckan när han inte blev riden så han passade på att roa sig med att krypa ur sina(läs Matsh & Mattias ) täcke och som grädde på moset dödade han dom riktigt ordentlig när han ändå var på gång... Gggrrr -Dumma Häst! Så i eftermiddag ska jag roa mig med att åka och köpa 2 nya täcke till M&M, ett stalltäcke och ett regntäcke.... JÄDRA HÄST!

Ska köra ut med täckena en kväll i veckan och ska då passa på att ta med våra egna täcke till vår Täckterrorist... Jädra Häst!!!
Helgen har varit väldigt Givande & Trevlig. Lördagen var den absolut bästa på länge med inköp av finaste prinsessan Linetta och därefter blev det schlager middag med en massa bubbel med Bästa M&M. Vi hade som vanligt så himla trevligt och klockan for iväg så man kan väl säga att vi kom i säng väldigt tidigt på morgonen ;-). Jaja man lever bara en gång, hahahaha!

Nedräkningen har börjat... Jobbar till och med Torsdag sedan ska jag ha semester hela Bruksveckan där jag dessutom kommer att befinna mig den mesta tiden ;-). Ska bli jätte roligt att se alla hingstarna och följa dom på sina prov- Önskar dom alla Lycka till ❤

Ikväll ska mannen på styrelsemöte och i morgon ska han på ett annat möte så jag blir manfri i hela två kvällar denna veckan ;-) Faktiskt lite skönt att ibland få vara alldeles ensam någon timme... Vilket jag blir när jag fått  busungen i säng =-). Ska njuta av att göra ingenting. Hahahaha.

Ni får ha en trevlig Måndag & ta hand om Er!

6 kommentarer:

  1. Rart med djur! ;-) Ser ut som han skulle kläs i Ge-Kås prisklass! De har faktiskt riktig bra täcken till priser långt under andra! Du skulle åka upp och köpa på dej ett jätte lager om han fortsätter på detta vis! :-) Men det är ju en sak om det är ens egen som förstör men när det är en annans häst som förstör ens grejer är det svårt att kräva ersättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha jag köpte några täcke till honom igår som inte var i den dyraste prisklassen som han kan få käka upp precis när han vill ;) Odåga till hästatroll!

      Radera
  2. :-) Du får skaffa leksaker till honom! Nån sån där jätte boll som han kan jaga o döda... :-) Eller stora trästubbar...

    SvaraRadera
  3. Det har han redan fått.
    Både en JÄTTE stor som han blev skit rädd för och en liten med handtag i... Den var också otäck i början sen började han kasta in den till grannarna så dom vart livrädda istället... Duktig Kille ;-)

    SvaraRadera
  4. :-) :-) :-) :-) Synd ni inte fick det på film! Han får väl ta en diskussion med grannarna så kan de spela bolltennis... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen jätte synd ;-)
      Bus hästen

      Radera