torsdag 14 februari 2013

Happy Valentine´s Day

Önskar Er alla en riktigt mysig o underbar ALLA HJÄRTANS DAG!!!!!!

Mio väckte mig i morse med en stor kram och massor med pussar och frågade om det var alla hjärtans dag nu. Ja svarade jag varav han svarade. Men då får vi verkligen hoppas att mina hjärtan jag gör till er på dagis har torkat =-) Älskade Unge ❤.Ikväll ska mannen bjuda mig och vår lillkille på restaurang i Lund. Blir Japanskt ska bli sjukt gott.
När vi kommer hem senare ikväll blir det soffmys för Madde och Lena har stallet och hästarna.Är evigt tacksam för all hjälp vi får av dessa underbara människor. Tack för ni finns och för allt ni gör för oss och hästarna ❤.

I morgon ska jag äntligen klippa mig. Jag ska också hinna till Ikea för att handla lite ljus. På kvällen ska jag hjälpa Johanna med Lilleman, 4 år som skall ridas igen efter ett kortare uppehåll. Johanna står nu hos Bengt på Hageby Gård i Fjelie  =-)

På Lördag ska mannen & jag  åka och titta på något väldigt fint/snyggt som vi båda fastnat för väldigt mycket. Återkommer med mer info senare.......... ❤

Nästa vecka jobbar jag sista veckan innan semester. Har ju tagit semester hela bruksprovs veckan så även om vi stykit Chilli från provet så kommer vi hänga i Flyinge hela veckan precis som planerat. Ska bli så jädra skönt med en veckas semester! Den är välbehövlig! ❤ ❤ ❤

Nu måste jag fortsätta jobba ;-)... Ont måste hahahaha.... Nä jag älskar ju mitt jobb så det är lugnt =-)
Ta Hand Om Er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar