måndag 14 januari 2013

Jobb hemifrån

Idag får det bli jobb hemifrån då min lilla älskade Mio har en hemsk hosta och feber. Hoppas han kryar på sig snabbt. Har massor att göra så för mig spelar det inte så stor roll om jag sitter hemma eller på kontoret, får nästa mer gjort hemma när jag inte blir avbruten.

Hoppas vädret blir bra på Söndag när vi ska ha löshoppning här. Vi är nu ett glatt gäng som skall slutas upp och köra en heldags löshoppning med korvgrillning och fika.

Hemsidan är nu klar. Mannen har lagt in sin info på entreprenadfliken. Nyhetssidan uppdateras så fort något nytt eller gammalt händer, så glöm inte att kolla av den i mellan åt om ni vill följa vårt arbete  på gården. Givetvis hoppas jag att alla ni som är inne och kikar på vår sida lägger en liten kommentar på vår gästsida ;-) http://champagnegården.se/Start/

Nu kallar jobbet.... Mailen plingar in och om jag inte har helt fel för mig kommer snart telefonen också igång! Ha en bra dag & Ta Hand Om Er!


4 kommentarer:

  1. Vad härligt att kunna jobba hemifrån om det krisar. Önskar jag hade haft den möjligheten. Men letar nytt jobb för fullt så hoppas jag kan hitta något som matchar mitt liv lite bättre :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen jätte skönt =-)

      Radera
  2. Skitiga ungar, lyckliga ungar! ;-)

    SvaraRadera