onsdag 2 januari 2013

Bruksprovet


Chilli är nu anmäld till Bruksprovet. Skall skicka in hans röntgen bilder till ASVH i morgon sen är det bara till att hålla tummarna att han håller sig i topp trim och att han håller sig HEL. Imorgon åker vi och skall se vår fina kille under ryttare för första gången, ska bli sjuk spännade =-). Bilder och film kommer!

Nu ska jag bege mig hemåt alldeles starx. Ikväll ska  jag bjuda mina killar på kålpudding och förbereda Dillköttet som skall med till M&M imorgon. Ha en mysig kväll alla fina läsare.

Ta hand Om Er!

6 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för eran fina kille!!

    SvaraRadera
  2. Snyggkille! Snygg kille! Tänker honom om några år med lite mer massa o muskler...(Bara förklara för nån, att jag inte saknar massa o muskler på en nyss 3 åring, utan just om några år!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm Min prins är mycket vacker ;-).
      Ska bli spännande att se honom lite mer musklad om något år,
      Vi kommer Inte bli besvikna!
      Vilken tur att du förklarade det för "någon" ;-)

      Radera
    2. :-) Tja, bättre förekomma än att förekommas! ;-) Hade säkert varit någon som inte läst att det var om några år ;-)

      Radera