måndag 27 februari 2012

Trolle & Mio





Mio den lilla tuffingen ville igår rida på sin egen häst Trolle.
Så jag satte honom på Trolle varav Mio säger släpp mig mamma, kan själv -Ok...
Sagt och gjort morsan släppte och Mio börja hojta till Trolle -Galopp Galopp.
Tur Trolle är snäll mot barn, för han stod blixt stilla och käkade heller sitt hö än att lyda mini husse Mio, phu. När "ritten" var färdig slängde Mio ut sin mor från boxen... Mamma ut, Mio kan själv. Mio stanna hos Trolle själv =-0... Ok, igen. Stolt Mio - Duktig Trolle =-) . När Trolle fått den kärlek som Mio tyckte han behövde säger han. -Så mamma nu ska Mio in och bada och sen ska Mio äta upp sitt godis. Ja men det är väl klart att du ska Mio ;-o...Han vet vad han vill lilla Mio.
Kom på att det är dax att köpa en mini ridhjälm till min lilla tuffing, är säkert bara en tidsfråga innan begär att få rida själv i paddocken med sin Trolle nu förmodar jag ;-). Får väl köra inom Flädie ridshop ikväll.

2 kommentarer:

  1. Har du sett minirider.se? Där finns mycket till verkligt minifolk! ;-)

    SvaraRadera
  2. Visste jag inte.
    Ska kolla det direkt =-)
    Tack så mycket

    SvaraRadera