torsdag 17 april 2014

Semesterfiraren fick gå på "nöjesfältet" igår...

I förrgår fick Trolle och Pommac varsitt bad. Det var välbehövligt. Skitiga som få och fäller som jag vet inte vad. Dom njöt i fulla drag. Madde satte till och med Balsam i deras manar så hon kunde borsta ut dom ordentligt och flätade deras pannluggar så sött =-) Igår tog jag med dom på en gräspromenad. Å lyckan var total för dom båda - Älskade småhästar.
Pommac

Trolle

Grönbete
Igår vad det Mios sista dag på dagis innan Påskledigheten och kan ni tänka Er när han kom hem hade påskharen varit på besök. Jodå för så var det faktiskt enligt Mio, Påskharen kommer bara när ingen ser. - Vilken tur att jag är så snäll mamma som får ett så stort påskägg av påskharen - Jo men precis älskade unge ;-) Lycklig Unge - Lycklig Mamma =-)
Har nu fått tvättat mina fönster och fått upp mina blomlådor. Blev så fint =-)






 Igår kväll fick ChilliBoy leka av sig en stund på ridbanan. Han var ungefär lika lycklig som en unge på ett nöjesfältet. Man kan inget annat än att bli glad när man har med denna fina häst att göra. Ena stunden är det fullt ös och i nästa står man och myser med honom i hans box och han har världens längsta mule - Älskade 1285:an gör mig glad varje dag.

Önskar Er Alla En...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar