torsdag 20 februari 2014

Mycket På Gång…



Nu förstår ni, händer det massor. Det är så himla roligt. Jag kommer givetvis berätta allt för Er efterhand som allt är i hamn.

Annonsen som vi ska ha med i hingstkatalogen blir så in H bra. Tack Tobbe på http://www.tomat.se/. Nu håller vi dessutom på att fixa visitkort och dessa får vi också hjälp av Tobbe att göra.

Har suttit på möte med vår bank idag, har ju massor på gång och att ha en bra bank bakom sig är aldrig fel. Har haft min bank i många år nu både privat och nu är också bolaget deras kund sedan ett tag tillbaka.

Har varit och fixat en massa till Chilli inför hans kommande bruksprov. Imorgon åker jag upp till Oshästar, Olof och Frida, för ChilliMys och FikaMys.

På Måndag börjar Henrik semin kursen i Bollerup. Han är sjukt taggad och tycker det ska bli så spännande och roligt.

2 hingstar är nu bokade inför årets seminsäsong. 2 hingstar till 3 sto. Kan avslöja att det är två riktigt fina hingstar som kommer passa perfekt till våra  3 utvalda tjejer. Vilka hingstar det handlar om och till vilka sto avslöjas dock lite längre fram, någonstans efter bruksprovet och alla hingstvisningar. Har dessutom en hingst som jag är intresserad av att boka upp till vår fina dansprinsessa Gilda. Ska bara åka och titta på den först innan jag bestämmer mig.

Som jag berättade igår så är nya stallet klart. Tror dock jag glömde lägga in någon bild på hur det blev så här kommer en bild.


Igår var det tid för StoSpa igen. Alla stona som står på lösdriften fick komma in och bli tvättade om benen och borstade - Gissa om dom njöt. Som grädde på moset så kom Hanna och verkade dom alla så manikyr fick dom alla  också =-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar