torsdag 7 mars 2013

Torsdag

Sitter och håller på med mina kundlistor här på kontoret. Börjar dock bli lite såsig i skallen så nu tar jag en välbehövlig paus...

Fotokursen med Laila igår kväll var mycket inspirerande. Längtar tills det är tid för nästa kursdag.

Mios dagis är stängt så lillchefen är med sin far och hjälper honom, kan ju sluta precis hur som helst ;-) hahahaha, bus ungen!

Olympics tilltänkta hingst kommer jag INTE ta utav olika anledningar! Så nu sitter jag här igen och kliar mig i håret, funderar så skallen knakar... Har ett par kandidater som jag är nyfken på till min fina tjej så vi får se hur det hela slutar, endast den bästa är värd att sätta på henne så det gäller att fundera & diskutera både en och två gånger....

På Lördagen den 16 Mars ska M&M, Anneli och vi först till Tullstorps hingstvisning och sedan vidare till Flyinges där vi dessutom kommer att käka gott tillsammans. Björkhaga kommer ha sin Hingstvisning i April och den ska vi hjälpa till lite med så mer Info om detta kommer... Ni kan dock gå in på Björkhagas hemsida för att se vilka hingstar som kommer visas. http://www.bjorkhagastuteri.se/ 
Kommer bli den bästa hingstvisningen på bra länge det lovar jag er ;-) Så missa inte detta!

Jag har uppdaterat en del på hemsidan. Kommer förhoppningsvis hinna lägga in mer i helgen och då framför allt all info om bästa Linetta...  http://champagnegården.se/

Det händer massor just nu både vad gäller hästar,gård,jobb mm - Mycket spännande - Uppdaterar efter hand så ni kommer inte gå miste om någonting ;-) 

Nä vet ni vad nu är pausen slut för mig... Ha en bra dag och ta hand om Er!

Chillis roligaste leksak just nu =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar