tisdag 19 mars 2013

HejHop

 Vår helg rusade iväg precis som vanligt. I Lördags vart vi på första hingstvisningarna med bästa M&M och Anneli. Tullstorp höll i premiär visningen och när den var avklarad bar det iväg till Flyinge. Den visning vi fastnade mest för och tyckte var absolut den bästa var Tullstorps. Vilket fantastiskt hingtprogram Jan har i år med både dressyr och hopphingstar. Givetvis har Jan alltid haft fantastiska hingstar men i år slog han på stort och hade med många snygga och duktiga herrar. Visningen var som vanligt välplanerad och kunde i mina ögon inte kunnat bli mycket bättre. Roligt. Tyvärr har jag inte samma omdöme om Flyinges visning - Blev faktiskt besviken på Flyinges visning.  Det som jag tyckte var absolut värst var när Bretton Woods avslutade visningen till nationalssången -Pinsamt!!! Min klara favorit på denna visningen var helt klart Balou Du Rouet. En jätte fin häst som är berömd för sin travhoppning, vilket han gör bra.

Mina hingstar för 2013 är nu bokade & klara. Dessa kommer att preseneteras i egna inlägg tillsammans med det sto som dom ska sättas på.

Efter visningarna käka vi lite gott för att sedan åka vidare till M&M för lite fest. -Mycket trevligt!

Söndagen bestod av en massa mys med mina killar.

Ni får ha en bra dag och ta det försiktigt i snöstormen. Ta hand om Er

2 kommentarer:

  1. Idag har det fladdrat runt lite snöfjun här! Lagt sej snyggt över isen på gångvägarna! T o m hunden halkade omkring som värsta Bambi! Näe, nu får det vara nog med vinter! Hade tänkt mej till Göteborg o möta våren...men ger upp! Den här influensan har sugit must ur mej totalt! Och inte verkar våren ha kommit så mycket längre där!

    SvaraRadera
  2. Idag Vräker det ner hos oss =-( ...
    Känns som våren är väldigt långt bort

    SvaraRadera