måndag 11 mars 2013

Måndag

Vi har haft en rätt så lugn helg måste jag säga. Var iväg och löshoppade Chilli i Lördags och skall tillbaka några gånger till. Gick jätte bra. Gårdagen bestod av snöstorm, stalltjänst lite sol men ganska klent med det om du frågar mig... Är så jädra trött på denna förbaskade blåst, kyla och snö nu. Jag tycker faktiskt att det börjar bli tid för en ljuvlig vår. När vi kom hem från vår sista stalltjänst hos våra bästa vänner som vart på semester så åkte vi och hyrde några filmer. Väl hemma fick vi tina upp oss i en varm dusch för att sedan klä på sig mysdressen och krypa upp i soffan. Vi hade en mycket lugn och skön eftermiddag och kväll.

KNAPPT En och halv månad kvar till mina fina tjejer skall föla, fy vad tiden springer iväg, längtar dock tills fölisarna kommer! Alltid lika spännande att se vad det är för små individer som kommer till världen =-).

Som jag berättat tidigare händer det sjuk mycket just nu, på alla plan. Måste erkänna att det snurrar en hel del i huvudet. Spänningen är på topp. Tyvärr kan jag inte dela med mig av detta fören allt är på plats... Men den som väntar på något gott..... Hahahaha ;-)

Vår fina lilla Trolle mår nu bra igen och är precis som vanligt igen, det vill säga att han vill döda oss när vi skall ha i honom hans Antibiotika... Första gången vi uppskattar hans hemska humör när det inte passar honom, då vet man att han mår BRA ;-) Älskade Trollis

Jaja nu får jag väl ta tag i mitt arbete.... Ha en bra dag & Ta hand om Er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar