måndag 5 november 2012

Söndag

Chilli Älskar att hoppa till mattes förtjusning ;-)
I Söndags kom Math och Mattias & söta Pontus. Vi möttes upp i ridhuset för att löshoppa ChilliBoy och en häst dom hade med sig. Gick jätte bra! Tusen Tack för hjälpen bästa M&M!!!


Efter löshoppningen åkte vi hem till oss och fikade. Pontus och Mio spelade Wii och till Mios fasa kunde han inte längre "vinna" för Pontus var om sanningen ska fram duktigare än honom vilket inte var så himla roligt ;-) Hahaha!
Snyggingen

Eftermiddagen spenderades på Arenan med UBdirekt folk och några väl utvalda kunder. Vi bjöd på mat och dryck och hade mycket trevligt. Matchen i sig var den bästa jag sett på bra länge! Spänning in i det sista och Malmö vann till sist på straffar. Goo Malmö/MIF!
 Jag fick årets bästa födelsedags present lite försent igår av mina älskade föräldrar. En iPad =-).Tusen Miljoner Tack!

Vi hyrde en film på vägen hem igår... Helt i onödan då jag somnade efter tyd 15 minuter och därav missade hela filmen... Typiskt alltså, hahaha! Får se om jag orkar se den ikväll efter att jag ridit Bazze och tömkört Buz, vi får se kommer förmodligen somna gott även ikväll ,-)
Bästa stallhjälpen Mio


1 kommentar:

  1. Att titta in på din blogg är att få ha ett ben kvar i hästvärlden! Ska bli kul att följa hur det går för din fina kille...Om de inte tycker han är ett hingstämne...kommer du ha kvar honom som hingst ändå? Han verkar ju vara hanterbar som hingst, o det är ju lite mer <3 i en hingst om man får den med sej så att säja!
    Har du läst Kristian Gidlunds blogg I kroppen min? Ingen hästblogg men hans texter om sin kamp mot/med cancern är helt makalösa...de griper en ända in i själen!

    SvaraRadera