tisdag 16 oktober 2012

Nedräkning

Nedräkningen har börjat med stormsteg. På Torsdag morgon åker vi till Mallis! Har en massa att fixa såklart innan så i morgon jobbar jag hemifrån så jag hinner packa allt i lugn och ro. Halm och hösilage , morötter och foder är på plats. Passen är hämtade, mannen och Mios alltså ,-). Henrik är och växlar pengar idag och fixar lite annat smått samt skall tvätta allt som skall med på vår resa.





Kommer bli så himla skönt och roligt. ska åka med hela min familj så det kommer garanterat inte bli många lugna stunder men vad gör väl det? Ni får ha överseende med bloggandet veckan vi är borta men jag lovat att jag ska försöka lägga in något inlägg om hur vi har det =-)...

6 kommentarer:

  1. Ha en skön resa och njuuut!!!
    Kram
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Ha så skönt! Avundsjuk! Fast ska med iväg några dar nästa vecka! En vända till Göteborg o då blir det en vända till Ullared. Sen är allt fix o färdigt inför julen! :-) Å på hemvägen blir det en vända in i Norge o köpa garn! Lite galen...JA!

    SvaraRadera
  3. HA så trevligt i Göteborg & Norge =-)
    Gran Redan????

    SvaraRadera
  4. :-) Nej, inte granen...eller som jag har tall...Den får vänta ett tag...Men alla julklappar o dyl! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha såg nu att du skrivit GARN... hahaha lite förvirrad ;-)

      Radera