måndag 29 oktober 2012

Måndag Hela Dagen =-)

Vilket väder vi ligger inne med idag - fy katten! Spelar ingen större roll nu för jag sitter ändå instängd på jobb ;-) men skall strax köra till Cepa i Lund och lämna över vår hemvakts hjälm som vi faktiskt var dom första i Sverige som gjorde. Den ska enligt tradition med på mässan på Elmia i Jönköping. Till vardags står den i vår utställning här i Svedala =-)


Tvingade stackars Ronny att ställa upp som hjälmvisare ;-)
När jag kommer hem hinner jag knappt byta om till stallkläder innan Hovis kommer men det löser sig för mannen jobbar hemifrån idag. När hästarna är skodda och färdiga skall Bazze och Buz tömköras och Chilli skall linas. Har jag tur så har Mannen redan fixat tjejernas lösdrift annars får jag försöka hinna göra det innan det blir för mörk. Måste ju ändå ut och pussa på mina fina för kärlek kräver dom varje dag så det så ;-).  Ni får här några underbara bilder på Chilli som hjälpte Lena och Maddes att mocka vinterhagarna i Lördag...  Hihi Älskade bushästen!

Chilli drömmer sig bort.

Vadå bajsdamsugare? Jag kan faktiskt mocka min skit själv!
Mio har efter mycket om och men kommit iväg till Mormor men kommer troligtvis hem igen i morgon kväll. Gör absolut ingenting för jag saknar redan lillprinsen =-)

Ni får ha en trevlig höstig Måndag och ta hand om Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar