fredag 2 december 2011

2 December - Lucka 2.


Så har Fredagen kommit snabbare än tåget igen. Mio är överlyckligt han hann inte upp ur sängen fören han skrek FredagsMys mamma =-) så som ni förstår är det ganska svårt att missa vilken dag det är, älskade unge.

Jag ska fortsätta med mina adresser på Julkorten till våra kunder, never ending story...

Fick upp vårt julpynt och alla stakarna igår kväll får dock köpa lite nytt pynt också det gör jag varje år;-). Man ska blanda gammalt med nytt det blir alltid bäst.

Mannen fick åka akut till läkaren igår kväll, han har fått ögonhinnsinflammationen från helvetet som han själv kallar det och jag kan bara hålla med, han ser inte klok ut stackarn.

Stackars Madde var här igår och fixa hästar och stall och red Buz, det blåste och regna precis som det fortfarande gör. Idag kommer Josse och skall hjälpa till, gissa om jag blir bortskämd med så mycket hjälp ;-).

Nä nu måste jag ta tag i dagen.

Dagens Luckbild: Trolle The King eller det är vad han tror att han är kung på gården. Minst men kaxigast. Tur han är söt som socker ;-) Älskade lilla gårdstroll.

2 kommentarer:

  1. Det var faktiskt inte så farligt igår för jag hann rida innan regnet började ösa ner, men Buz gillade ine när det blåste honom i huvudet. Man kan stå ut med ganska mycket när man är tillsammans med dina underbara hästar :D

    SvaraRadera
  2. Haha, det är riktigt tur att han är så söt! ;-)
    men jag ska nog få ordning på den lille skiten! =)

    kram

    SvaraRadera