torsdag 1 december 2011

1 December = Lucka 1


Jag tänkte köra en egen liten bildkalender på våra djur här på gården fram till Julafton. Hoppas det blir till Din belåtenhet =-)

Idag är det då redan den 1 December, fy vad tiden går fort, jag hinner inte med.
Jag sitter och skriver adresser på alla julkorten till våra kunder på UB-Direkt.
Kul? Inte speciellt men vad gör man inte för sina kunder? ;-)

Mio har haft en tuff natt med mycket hög feber men nu börjar det rätta till sig igen, stackars min lilla Älskling, håller tummarna för att han ska bli bra till på Lördag då det är dax för 2:a julbordet om inte så stannar jag hemma med min skatt.

Ska minsann värma på glöggen och börja julpynta i eftermiddag, julen närmar sig med stormsteg och i kväll ska Mio få öppna sin första lucka på sin första kalender någonsin =-). Vi har handlat en Blixten bilen chokladkalender, han kommer att älska den.

I år väntar jag på en riktigt stor, fin Julklapp, får se när den kommer men hoppas på att den anländer innan Julafton ;-). Berättar givetvis för Er alla när den anlänt både med bilder och text! Kommer bli mitt livs Julklapp, det kan jag lova Er!

I min första Lucka finner Ni Hot Chick, min fantastiska fina vita prinsessa! Tuff som få men en häst jag tror mycket på. Bilden har Madde tagit och redigerat. Detta är en av mina favorit bilder.

Ha en härlig 1:a December =-)

2 kommentarer:

  1. Fina Hot Chick det är en av mina favoritbilder jag tagit (har den som bakgrundsbild på min skoldator och alla som ser den säger att den är fin), hälsa att Mio får krya på sig från mig :D

    SvaraRadera
  2. Det ska jag gör =-).
    Ses snart!

    SvaraRadera