tisdag 22 oktober 2013

Velar Och Funderar

Sitter just nu och velar om jag skall fortsätta skriva i denna blogg eller helt enkelt lägga ner den helt. Har egentligen massor att skriva om men tiden och lusten är knapp. Och inspirationen har liksom runnit av mig på något sätt. Ni får inte tro att jag inte vill dela med mig av det som händer och sker i vårt liv med alla djuren här på gården, MEN allt har sin tid och just nu är jag som sagt mycket kluven på hur fortsättningen kommer bli. Har så mycket annat jag måste lägga min tid och energi på.

Tiden får helt enkelt utvisa hur denna blogg kommer fortlöpa. Men under tiden hoppas jag att ni alla tar väl hand om Er.

Bjuder här på några mycket tänkvärda ord från Jens Fredricson.

2 kommentarer:

  1. Skulle kännas tomt om du slutade! Behöver ju inte vara lika flitig som tidigare...Men lite uppdating :-)

    SvaraRadera