måndag 28 oktober 2013

Kommer blogga vidare i mån av tid.

Då många hört av sig och önskar att vi fortsätter skriva i bloggen så har jag nu bestämt mig för att jag givetvis inte kan göra mina läsare besvikna och överge dom helt. Dock kommer jag kanske inte blogga lika mycket som tidigare då detta gör att jag får dåligt samvete när jag inte hinner blogga och det gör i sin tur mig stressad och då blir det givetvis väldigt olustigt att skriva här, tror också att detta bidrar till sämre inlägg, så nu kommer jag endast blogga när tiden och inspirationen finns vilket innebär att det säkerligen inte kommer bloggas varje dag men att jag kan hålla er informerade om allt som händer och sker här på gården i dom inlägg som jag kommer lägga in här. Det  händer sjuk mycket här nu kan jag lova. Bla. är bygget igång, Chick och B2 är hos M&M på inridning och Chilli matchas inför kommande bruksprov. Jag hoppas att mitt beslut blir till er belåtenhet och att ni kommer fortsätta följa oss på vår resa. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar