lördag 13 november 2010

Sprutad....


Sprutad för Första Gången....
Åååååå, Ja....
Jag Överlevde detta oxå...
Lika snäll som alltid =-)

Agneta Tegner, Mattes Trogna Veterinär var här i vecken och vaccinerade oss alla, å då mig oxå... För första gången, Aj, men Ok, Inte så farligt ( Ooooommmm Jag ska var ärlig), Stackars Mig!!! Ja och om sanningen ska fram så har jag hört på omvägar att "hovis" kommer nästa vecka oxå så nu är det extra super duper synd om mig! Fattar ni människor vilka krav ni ställer på oss häst...folk(eller var ni ska kalla oss ståtliga hästar för)???? Naje det tror jag Inte ni förstår men i vilket fall.... Ont I Magen!!!! Aj Aj Aj Aj... Kan knappt sova, äta, leka... Dramatik, Kära Vänner!!!, Det är dramatik här på Gården!....

Ååååå Stackars Mig.... Måste sova Lite!

Hörs snart igen, phu, vad Trött jag är så här sen på natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar