fredag 26 november 2010

Mattes snömonster





Igår kväll kom vi in som små snömonster. Inte konstigt med tanke på att det snöade precis hela dagen =-)... Den som tog snömonsterpriset igår var...... Trolle. Han hade så mycket snö på sig så det låg som ett tjockt täcke på honom, så söt!!!

Vi kunde dessutom åka skridskor in i stallet då vi hade Is styltor under fossingarna när vi kom in, tur det är varm och skönt i stallet så stylorna kunde smälta och man kunde inta en normal benställning;-) Fördelen med styltorna var givetvis att jag fick en härligt försmak på hur mycket längre jag kommer se efterhand som jag växer.

Nu vill jag önska Er alla en trevlig Fredag!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad heter hästen på bilden längst ner?
    Ser ut precis som min väns häst :o

    / Ebba

    SvaraRadera