onsdag 17 november 2010

Elände & Kräk


Mio Pang är sjuk och har så varit sedan i Måndags...
Han kräker och har feber, stackars liten...
Igår trodde vi att Mio var bättre men inatt satte det igång igen så det har inte blivit så mycket sömn för herreskapet. Ni kanske förstår varför vi inte bloggat så mycket den sista tiden, först vart Matte däckad och nu lilla Mio, mattes fingrar har liksom gått i träda här, inte så konstigt kanske då det inte blir så mycket sömn när man vakar över sitt käraste eller rättare sagt över en av sina käraste för jag är helt övertygad om att om jag hade varit sjuk så hade matte vakat över mig oxå för det är sån hon är min Älskade matte.

Hovis har varit här idag, gick bra, jag överlevde... Men då mycket tack vare att han inte behövde ta något på mina små fossingar, hehehehe, Så Skönt ;-)...

Nu är jag ute och leker och busar i hagen precis som det ska vara =-)

På återseende snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar