tisdag 7 september 2010

Mini Kräftskiva med våra Toastmaster









I lördags var det dax för fest här på gården igen! Härligt, alla vet ni vid detta laget vad jag tycker om festerna här, jag älskar dom! Då får jag en chans att visa upp mig och det finns ju som bekant inget bättre ;-). Niklas D & Nilkas J, mattes & husses Toastmasters kom med familj. Till förrätt bjöd matte på creps med champinjon/kantarell stuvning och sedan bjöds det på 6 kg kräftor med bröd, kex och olika ostar. Till detta serverades givetvis öl/vin och snaps... Gissa om alla blev glada i hatten ;-)

2 kommentarer:

  1. Herregud, va bra man blir på foto...
    Jag o Cornelia har precis gapskrattat åt min imitation av mördarsnigel i spelet, hahaha!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. haha, snälla jezz, det kortet på mig skrämmer ju bort ALLA dina läsare! TA BORT!!!!!

    SvaraRadera