onsdag 29 september 2010

Mini Husse kan stå, tjoho, det var på tiden ;-)





Äntligen har Mini husse rest sig alldeles själv och kan nu stå utan stöd...
Första gången han stod själv var i Måndags, han blev lika förvånad som matte kan jag erkänna med stod gjorde han som om han inte gjort annat. Tyvärr hann inte matte fota honom för var gång kameran kom fram satte sig en mycket glad Mio ner och skratten från tårna =-)
Jag måste erkänna att jag aldrig riktigt kan förstå eller har förstått varför ni människor som endast har 2 ben inte kan upp och studsa runt på dom kort efter att ni fötts?! Titta på mig, det tog en kvart sedan var jag uppe, vingligt men hoppande och studsande och visst fick jag in några galopp steg, men ni stackare ligger som små kolli hur länge som helst! Mycket underligt måste jag säga.
Vi ska inte tala om när jag en dag fick komma in i stallet och där KRÖP mini husse runt på alla fyra... Precis som om han var jag fast ändå inte, förstår ni? Ni Är Konstiga ni människor men väldigt Älskvärda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar