torsdag 27 november 2014

En bra dag

Idag har det varit en bra mycket roligare och bättre dag än igår. Har äntligen varit och hälsat på min älskade ChilliBoy och våra goda vänner Olof och Frida =-). Olof red och hoppade Chilli för oss -WOW, vilken häst vi har =-)!!! Tänk att en häst kan göra en så lycklig och glad och stolt =-) Efter riduppvisningen blev det lunch och fikamys vid brasan. Jag  kunde för första gången på mycket länge vara "mig själv" igen efter allt som varit dom sista veckorna och jag kunde skratta på riktigt och inte bara " för att, lite tillgjort" om ni förstår vad jag menar. Visst är jag ledsen över det som hänt men nu är det som det är och vi blickar framåt! Kändes mycket skönt att kunna släppa allt för några timmar och bara njuta av vår fantastiska häst och härligt goda vänner. Tusen Tack för det Frida och Olof  och ChilliBoy =-)


Ett gott skratt förlänger livet - Idag förlängde jag mitt liv med många timmar =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar