torsdag 2 juni 2011

Chillis otäcka sår



Det blir bättre & bättre dag för dag.

Kan dock erkänna att det såg lite "kladdigt" ut
vid 1:a bandage bytet & inte luktade det hallon heller men det är
inte så konstigt då 1:a bandageringen skulle sitta 3-4 dagar innan 1:a bytet.
Nu byter matte bandaget varje kväll och såret ser bättre ut för varje dag =-)

Jag är super duktig, står helt still när matte sprutar & lägger om bandaget & tempar
mig. När matte är färdig med att leka sjuksköterska så borstar hon mig alltid länge och det är så skönt, jag älskar det! Det är den bästa tiden på dygnet! Matte har klippt min man oxå så nu är jag riktigt tjusig ;-)
Tur man har världens bästa Matte.

Ta hand om Er i Sommarvärmen, själv jobbar jag på att läka och käka massor av gott gräs.

Bild 1 = 2:a bytet
Bild 2 = 1:a bytet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar