måndag 21 februari 2011

Equipage


Lasagnen står i ugnen och det doftar ljuvligt i hela huset, matte har hällt upp ett litet glas vin och ska nu mysa upp sig i soffan efter en fullspäckad dag på jobb, med sin Equipage! Eftersom matte & Husse tycker att vi hästar mår bäst i att vara ute så mycket som möjligt så får vi allt bli ute en stund till så jag ska inte störa henne och jag kan ju bara ge er ett tips/råd, ja vad nu ni kallar sådant för, och det är att ni gör bäst i detsamma, låter henne njuta av sin Equipage i lugn och ro...
Ha en underbar kväll mina vänner =-)
Ps.Bara för att ni är mina vänner så ska jag berätta en liten hemlis... Och det är att matte idag har varit och klippt sig ÄNNU Kortare... Jodå det har hon allt, men berätta inte att det är Jag som avslöjat det,ok? =-o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar