onsdag 13 oktober 2010

Punka





Idag när matte skulle köra hem från UBD så fick hon punktering på sin bil... Så typiskt att detta hände just idag då matte skulle åka med mig och mamma för att kolla om jag ska få något halvsyskon nästa år...
Tur att husse känner Ola som kastade sig i däckservice bilen med ett nytt däck till matte så hon hann hem i tid så vi kom iväg =-)
Å vet ni vad det finns en bebis i mammas mage, mitt halv syskon.... Jjjjjiiiiipppppiii.
Vill passa på att berätta att jag hoppade in och ut från transporten lika duktigt som alltid... Mmm Visst e jag bäst ;-) Jag måste dock erkänna att det känns bäst att åka baklänges ;-)... Men det är kanske en vane sak?

Snart kommer mattes vän Camilla från Falun, matte längtar nästan ihjäl sig för det är inte så ofta dom ses även om det inte var länge sedan som dom sågs, hehehe.
Camilla skall hämtas i Lund mellan halv 8-halv 9 beroende på hur försenat tåget är. För tåg är alltid försenade, har ni tänkt på det? Jaja fram kommer man ju alltid men kanske inte alltid när man borde.

Kolla Big Ass fotot, hehehehehe... Kan väl aldrig vara jag ;-) Ogräset?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar