onsdag 21 juli 2010

Montina miss....




Hmmm i morse vart matte väldigt trött och husse väldigt förvirrad för han åkt till jobb som vanligt vid halv 7, matte låg och sov väldigt gott när hon vaknade med ett ryck kvart över 8 då hennes hjärna kom på att... Var det inte idag som Montina skulle tillbaka på 21 dagars kollen? jo visst var det det...Vilken miss. Ja nu får dom köra på Fredag istället. Allt löser sig alltid säger matte =-)

Det händer inte så mycket med oss hästar nu för vi har hel semester i minst 1 vecka till, visst ska matte och jag träna lite inför fölmönstringen men hon och husse har ju trotts allt ett stort bröllop som närmar sig =-). Och för mig spelar det absolut ingen roll, jag älskar semester.

Ikväll ska matte och husse in till Lund och käka och dricka gott på Italia, det är dom väl värda. Husse jobbar för fullt och på kvällar och helger är det bara bröllopsfix så dom kan gott och väl få en mys kväll för sig själv. Isabel och Malin kommer hit och ska passa Mio och bada.

Och snart blir det väl svensexa och möhippa oxå så dom tar varje tillfälle till fix och planering...

Nu ska jag tillbaka till verkligheten så vi hörs snart igen mina vänner.

Hopp i Gallopp =-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar