måndag 8 september 2014

Fest, Fest och lite Söndagsmys på det =-)

Förra veckan fyllde min yngsta bror Tim  18 år. Dagen efter sin födelsedag hade han uppskrivning och uppkörning för sitt körkort vilket han klarade med bravur. Detta firade vi med pumpa och stått i Fredags. Det bjöds på god mat och dryck med familj och goda vänner. Tack bästa Timpe =-).

I Lördags var det tid för dop för lilla Vera. Dopet var så fint och efter bjöds det på fika, god mat och dryck och många trevliga möten. Tusen Tack =-)

Igår var vi hos Frida och Olof. Dom bjöd på god mat som vi njöt av under VM-Finalen. Det gick inte som vi trodde och hoppades på för Roffe men så är det ibland. Roffe har gjort ett fantastiskt VM. Vilken ryttare vi har, honom ska vi vara stolta över. Precis som vi ska över dom andra i laget såklart men Roffe är Kung och det kan ingen ta ifrån honom!!

Går nu på min sista semestervecka, skulle jag kunna tro. Har haft lite halvsemester här sedan stallet blev färdigmålat och alla hästarna  nu går på bete. Planen är att så fort det slår om till höst så kommer boxhästarna in sedan kör vi på som vanligt. Har passat super att ha lite oplanerad semester nu när VM har gått av stapeln. Har den senaste veckan blivit många timmar på soffan för mig ;-).  Å vilka fantastiska hästar och ryttare jag har fått njuta av!

Har en halt häst här idag. Är som det ser ut en hovböld så nu jagar jag min hovslagare... Alltid är det något. Henrik har slagit ett våtomslag på den onda foten så hoppas jag Hanna kan komma idag och hjälpa oss med resten.

Ni får ha en bra dag
Finaste ChilliBoy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar