onsdag 6 juli 2011

Tjooo vad jag kan...


tror du mig Inte???
Bara för att jag är en Hingst av den snyggare modellen betyder inte det att jag är "blond", korkad och inte kan.... För jag kan och jag är jävla duktig på det oxå...
Vad det är?
Flirta med tjejerna såklart, vad trodde du?
Jag är ju faktiskt bara ett rs så vad skulle det annars vara? dddhhhhöööö?!,Alltsååååå, lägg Av, pungt!
Men busviska Det kan jag. Det ser du väl själv? ;-)
Om tjejerna gilla det, hmmm, ärligt ssssååååkkklllaaaarrrtttt not.
Den ena är min mor så hon vill jag såklart inte flörta med och den andra är min syrra, världens coolaste men dock Min Syrra som jag sa!
Tiniz skojar Ingen bort, fy tusan vad otäck det är när hon sätter ögonen i en, hhhuuu....
Men Matte hon kan jag flirta och busvissla på, hon tycker alltid att jag är Snyggast i världen, visste Matte???

-yhhee right ;-) ---Alla mina bebisar är snyggast i Världen(Matte)

OBS: Ni bör förstora bilden genom att dubbelklicka på den för att se att jag Faktiskt kan busvissla ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar