fredag 1 april 2011

Baz fick jobba i Ösregn


Igår var det inget mys väder precis, regn & rusk men det stoppar inte matte från att träna oss hästar. Bazze blev linad i ösregnet men brydde sig inte om det utan gick jätte bra ändå. Alice red Buz som kändes väldigt trött så hon red ut med honom istället och då blåste tröttheten iväg med vinden ;-).

Idag ska Bazze ridas på banan och Buz ska få vila. Jag ska trimmas (som vanligt) men det brukar aldrig vara så svårt för jag sköter mig alltid exemplariskt, tänk om alla hingståringar var som mig då skulle alla uppfödare få det lätt ;-), hehehehe, jaja jag Kan oxå busa det är bara det att det är så förbaskat roligt att göra & lära sig nya saker dessutom älskar jag att göra matte stolt som en tupp över mig =-). Nu hoppas jag bara på att solen kan titta fram i helgen så alla blir nöjda och glada...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar