fredag 14 januari 2011

Bebiskatt Myssssssss =-)




Gissa om stora söta Bebiskatt njuter i husses knä =-)
Där hade jag oxå velat ligga och mysa ner mig och bli kliad på magen, vem skulle inte det??? Ingen normal i alla fall ;-)... Ibland önskar jag att jag fick vara en katt här på gården, så älskad, bortskämd och pussad på som dom är... Tänk själv så mysigt det måste vara nu när husse är ute och kör undan snö hela nätterna då smyger kissekatterna upp och myser ner sig hos matte i den stora dubbelsängen, gudars det skulle jag oxå vilja... mummmmmaaaamyssss lovely! Tror faktiskt att matte hade låtit mig komma om det inte hade vart för att hennes sovrum är på 2:a våningen, för hade matte fått bestämma så hade alla hennes djur gärna fått mysa ner sig i hennes säng för vi ÄR och KOMMER alltid vara hennes bebisar så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar